Sunday 22 January 2012

9 month single..!

dear girls, im not gayboy..! yea, saya tahu saya sangat lama dah single.. bukan nya saya tak ada nafsu kepada perempuan.. tapi saya macam tak berminat untuk kearah itu.. tipu lah kalau 9 bulan ni saya tak cuba usha perempuan.. tapi macam tak serious je.. bila saya serious, perempuan tu tak serious.. bila perempuan tu serious, saya pulak yg tak serious..
macam tu lah kehidupan saya selama 9 bulan single..!
dalam masa yang panjang ni, macam macam saya dapat fokus..
1st, saya dapat fokus on my study..! buktinya saya dapat pointer yang bagus sem lepas :)
2nd, saya fokus on my body..! huhu.. ini yang paling penting..everyday saya lepak gym bersama kingkong kingkong disana..! fitness saya semakin bertambah..

kalau lah saya boleh bertahan selama 9 bulan, tak kan lah saya kena terburu buru untuk itu..!
saya tak TERDESAK untuk ada girlfriend..! saya tidak rasa kesepian sama sekali, sebab saya ada kawan kawan yang betul betul memahami.. suka duka saya bersama mereka..



No comments:

Post a Comment