Sunday 22 January 2012

1001 cerita saya selama ini..!

 sesuatu telah merubah hidup saya, dulu saya mengaku yang memang saya tahi judi..!
everyday after class port lepak saya kat kedai ROULETTE..!
saya pernah jadi kaya selama seminggu, dan saya jadi miskin hina selama 4 bulan..!
cerita dia senang je.. saya menang RM2500 dan duit tu bertahan selama seminggu je..
tapi saya dah kalah lebih dari RM4000.. azab dia nak membayar hutang..! macam macam cara saya buat untuk settle kan hutang tu..
sampai satu masa, saya nekad..! saya tak main lagi sampai sekarang dan sampai bila bila.. tak akan kaya laa wei dengan berjudi ni..
 okay, itu story saya pasal ROULETTE..!

BUKAN NAK BANGGA..! TAPI SEKADAR PENGAJARAN KEPADA ORANG LAIN..!
dulu pon orang nasihat macam macam jugak kat aku.. tapi sikit pon aku buat tak tahu, sama laa macam korang sekarang..! tak ada guna aku nak nasihat kan.. tunggu jer laa korang kalah beribu nanti baru nak sedar .. tapi kot menang beribu ribu tu, jgn pulak lupa KAWAN :)

No comments:

Post a Comment